.
Video vodiči
Pogledajte sada
Posjetite Amwayevu internetsku stranicu
Saznajte više o internetskoj stranici
Pronađite odgovore
Istraži Amwayevu internetsku stranicu
Saznaj kako vam Amwayeva internetska stranica olakšava učinkovitije upravljanje vašim poslom.
Prijava na novu internetsku stranicu
Kako se prijaviti, koje podatke upotrijebiti i što učiniti ako ste ih zaboravili.
Narudžbe i povrati
Otkrijte kako naručivanje Amwayevih proizvoda putem interneta daje više izbora i kontrole nego ikad prije.
.
.
Registracija / Prijava
Kako se budući ANP-i prijavljuju na novu internetsku stranicu?
Prvo se trebaju registrirati kao Stalni kupac Plus ili Stranka, a zatim se prijaviti sa svojim novim Amway ID vjerodajnicama (e-mail adresa i lozinka).
Što trebam učiniti kao Stalni kupac Plus ili Amwayev nositelji posla (ANP) ako sam zaboravio/la lozinku?
Možete jednostavno promijeniti svoju lozinku putem internetske stranice. Dostupni su donekle različiti postupci koje treba slijediti ovisno o tome kada ste se registrirali u Amway:
Ako ste se registrirali prije 6. rujna 2021. i upotrijebit ćete PIN za promjenu lozinke:
1. Otvorite Amwayevu internetsku stranicu i kliknite „Prijavi se“.
2. Kliknite „Zaboravljena lozinka“.
3. Unesite svoj Amway ID / korisničko ime i kliknite „NASTAVI“. (Ako ste se registrirali prije 6. rujna 2021., vaš Amway ID / korisničko ime još je uvijek vaša stara vjerodajnica.)
4. Odaberite opciju za uporabu PIN-a računa, unesite svoj PIN i kliknite „Nastavi“.
5. Unesite novu lozinku i potvrdite je, a zatim kliknite „PODNESI“.
NAPOMENA: Ako nemate e-mail adresu povezanu s računom, JEDINA preostala opcija je unošenje PIN-a.
Ako ste se registrirali prije 6. rujna 2021. i upotrijebit ćete e-mail adresu za promjenu lozinke:
1. Otvorite Amwayevu internetsku stranicu i kliknite „Prijavi se“.
2. Kliknite „Zaboravljena lozinka“.
3. Unesite svoje korisničko ime i kliknite „NASTAVI“. (Ako ste se registrirali prije 6. rujna 2021., vaš Amway ID / korisničko ime još je uvijek vaša stara vjerodajnica.)
4. Odaberite opciju „Pošalji e-mail poruku na:“ i kliknite „Nastavi“.
Potom ćete vidjeti prozor za verifikaciju sa 6 praznih okvira. NEMOJTE ZATVORITI TAJ PROZOR! E-mail sa 6-znamenkastim kodom bit će poslan na e-mail adresu povezanu s vašim Amway računom.
5. Otvorite svoj e-mail račun i pronađite Amwayev e-mail. KOPIRAJTE 6-ZNAMENKASTI KOD.
6. Unesite 6-znamenkasti kod u prozor za verifikaciju i kliknite „VERIFICIRAJ“
7. Unesite novu lozinku i potvrdite je, a zatim kliknite „PONOVO POSTAVI LOZINKU“..
Ako ste se registrirali nakon 6. rujna 2021. i upotrijebit ćete Amway ID za promjenu lozinke:
1. Otvorite Amwayevu internetsku stranicu i kliknite „Prijavi se“.
2. Kliknite „Zaboravljena lozinka“.
3. Unesite svoj Amway ID (e-mail adresa) i kliknite „PODNESI“.
Potom ćete vidjeti prozor za verifikaciju sa 6 praznih okvira. NEMOJTE ZATVORITI TAJ PROZOR! E-mail sa 6-znamenkastim kodom bit će poslan na vašu e-mail adresu.
4. Otvorite svoj e-mail račun i pronađite Amwayev e-mail. KOPIRAJTE 6-ZNAMENKASTI KOD.
5. Unesite 6-znamenkasti kod u prozor za verifikaciju i kliknite „VERIFICIRAJ“
6. Unesite novu lozinku i potvrdite je, a zatim kliknite „PONOVO POSTAVI LOZINKU“..
Nakon unosa i potvrde nove lozinke vidjet ćete poruku kojom se potvrđuje promjena. Potom se možete prijaviti sa svojim Amway ID-om / korisničkim imenom i novom lozinkom.
Što trebam učiniti kao stranka ako zaboravim lozinku?
Možete jednostavno promijeniti svoju lozinku putem internetske stranice. Dostupni su donekle različiti postupci koje treba slijediti ovisno o tome kada ste se registrirali u Amway:
Stranke koje su se registrirale prije 6. rujna 2021. i upotrijebit će e-mail adresu za promjenu lozinke:
1. Otvorite Amwayevu internetsku stranicu i kliknite „Prijavi se“.
2. Kliknite „Zaboravljena lozinka“.
3. Unesite svoje korisničko ime i kliknite „NASTAVI“. (Budući da ste se registrirali prije 6. rujna 2021., vaš Amway ID / korisničko ime još je uvijek vaša stara vjerodajnica.)
4. Odaberite opciju „Pošalji e-mail poruku na:“ i kliknite „Nastavi“.
Potom ćete vidjeti prozor za verifikaciju sa 6 praznih okvira. NEMOJTE ZATVORITI TAJ PROZOR!
E-mail sa 6-znamenkastim kodom bit će poslan na e-mail adresu povezanu s vašim Amway računom.
5. Otvorite svoj e-mail račun i pronađite Amwayev e-mail. Kopirajte 6-znamenkasti kod.
6. Unesite 6-znamenkasti kod u prozor za verifikaciju i kliknite „VERIFICIRAJ“.
7. Unesite novu lozinku i potvrdite je, a zatim kliknite „PONOVO POSTAVI LOZINKU“..
Stranke koje su se registrirale nakon 6. rujna 2021. i upotrijebit će Amway ID za promjenu lozinke:
1. Otvorite Amwayevu internetsku stranicu i kliknite „Prijavi se“.
2. Kliknite „Zaboravljena lozinka“.
3. Unesite svoj Amway ID (e-mail adresa) i kliknite „PODNESI“.
Potom ćete vidjeti prozor za verifikaciju sa 6 praznih okvira. NEMOJTE ZATVORITI TAJ PROZOR!
E-mail sa 6-znamenkastim kodom bit će poslan na vašu e-mail adresu.
4. Otvorite svoj e-mail račun i pronađite Amwayev e-mail. Kopirajte 6-znamenkasti kod.
5. Unesite 6-znamenkasti kod u prozor za verifikaciju i kliknite „VERIFICIRAJ“.
6. Unesite novu lozinku i potvrdite je, a zatim kliknite „PONOVO POSTAVI LOZINKU“.
Nakon unosa i potvrde nove lozinke vidjet ćete poruku kojom se potvrđuje promjena. Potom se možete prijaviti sa svojim Amway ID-om / korisničkim imenom i novom lozinkom.
Kako se korisnici internetske stranice koji su se registrirali prije 6. rujna 2021. prijavljuju na novu internetsku stranicu?
Oni jednostavno unose svoje postojeće (staro) korisničko ime i lozinku za prijavu na novu internetsku stranicu.
Što trebam učiniti ako zaboravim svoj Amway ID (korisničko ime)?
Ako znate svoju e-mail adresu za kontakt:
1. Kliknite „Prijava“.
2. Kliknite „Zaboravljen Amway ID“.
3. Unesite svoj ANP broj i kliknite „Nastavi“.
4. Unesite svoju e-mail adresu za kontakt i kliknite „Nastavi“.
5. Otvorite svoj e-mail račun i pronađite Amwayev e-mail koji sadrži podsjetnik o vašem Amway ID-u.
6. Kliknite „Prijavi se na moj korisnički račun“ i prijavite se koristeći preuzeti Amway ID.
Ako se ne sjećate svoje e-mail adrese za kontakt, ali znate svoj PIN – samo za ANP-e i Stalne kupce Plus:
1. Kliknite „Prijava“.
2. Kliknite „Zaboravljen Amway ID“.
3. Unesite svoj ANP broj za korisnički računi kliknite „Nastavi“.
4. Kliknite „Ne znam svoju e-mail adresu za kontakt“.
5. Unesite svoj PIN i kliknite „Nastavi“.
6. Vaš Amway ID prikazan je na ekranu; kliknite PRIJAVA i prijavite se pomoću preuzetog Amway ID-a.
Imate 5 pokušaja za unos ispravnog PIN-a. Nakon petog neuspjelog pokušaja savjetujemo da nazovete Amway.
Koji su novi globalni Amwayev identitet i Amway ID?
Uskoro će svi korisnici moći upotrebljavati samo jedno korisničko ime i lozinku za SVE Amwayeve digitalne aplikacije na globalnoj razini. Kod prijave na novu internetsku stranicu, polje korisničkog imena preimenovano je u „Amway ID“. Korisnici koji su se registrirali prije 6. rujna 2021. u njega trebaju unijeti svoje staro korisničko ime, a korisnici koji su se registrirali na novoj internetskoj stranici koriste svoju e-mail adresu. Nakon prijelaza na novi globalni identitet koji je planiran za fazu III, svi će korisnici unositi jedinstvenu e-mail adresu kao svoj Amway ID i kreirati lozinku sa strožim pravilima.
Zašto korisnici internetskih stranica koji su se registrirali prije 6. rujna 2021. ne koriste nove nove Amway ID vjerodajnice i funkcije globalnog identiteta?
Kako bi se trenutačnim korisnicima omogućilo upoznavanje s novom internetskom stranicom i smanjili svi mogući zastoji u njihovom poslovanju, prelazak na novi Amway ID i funkcionalnost globalnog identiteta bit će dovršen u fazi III. S pokretanjem nove internetske stranice trenutačni se korisnici prijavljuju s istim vjerodajnicama kao i prije.
Kako mogu prijeći iz Stalnog kupca Plus u Amwayevog nositelja posla (ANP-a)?
Prelazak iz Stalnog kupca Plus u ANP-a odvija se offline. Amwayu treba poslati ispunjeni Obrazac za promjenu statusa s obveznim dokumentima (popis se razlikuje ovisno o zemlji) koji su potrebni za prelazak na viši status. Obrazac za promjenu statusa može se pronaći na internetskoj stranici u odjeljku Knjižnica stavke Poslovne informacije.
Amwayev tim za unos podataka i obradu narudžbi provjerava sve zaprimljene dokumente i, ako su svi ispravno zaprimljeni, u Amwayevom sustavu mijenja poslovni status iz Stalnog kupca Plus u ANP-a. Ako Stalni kupac Plus ne dostavi sve potrebne informacije ili dokumente, s njim će se stupiti u kontakt kako bi poslao ono što nedostaje.
Novi ANP može vidjeti svoj novi status na karti LOS-a na nadzornoj ploči za Core Plus.
Kako se mogu registrirati kao Stalni kupac Plus (SK+)?
1. Na Amwayevoj početnoj stranici kliknite „Registriraj se“.
2. Kliknite „Registrirajte se kao Stalni kupac Plus“.
3. Unesite svoje podatke u online obrazac.
4. Izradite lozinku.
5. Verificirajte svoju e-mail adresu uz pomoć 6-znamenkastog koda koji vam je poslan e-mailom.
6. Potpišite ugovor online koristeći e-potpis.
Ako ne dovršite postupak registracije u roku od 30 dana, vaša će aplikacija biti automatski izbrisana.
Napomena: Ako registrirana stranka želi postati Stalni kupac Plus, može ažurirati svoj korisnički račun online i ne mora se ponovno registrirati kao Stalni kupac Plus.
Kako se, kao registrirana stranka, mogu prebaciti u Stalnog kupca Plus ili ANP-a?
Stranka bi prvo trebala nadograditi svoj račun na Stalnog kupca Plus u online postupku:
1. Prijavite se, odaberite „Moj korisnički račun“ i pomaknite se prema dolje.
2. Pronađite odjeljak „Započnite svoj Amway posao“ na lijevoj strani stranice i kliknite „Registrirajte se sada“, a zatim slijedite upute.
Kako se mogu registrirati kao stranka?
Postoje dva načina registracije kao stranka:
Na početnoj stranici.
1. Kliknite gumb „Registriraj se“ u gornjem desnom kutu.
2. Odaberite „Registrirajte se kao stranka“.
3. Unesite svoje podatke u online obrazac i zatim slijedite proces korak po korak kako biste izradili račun.
Tijekom završetka kupnje.
1. Dodajte odabrane proizvode u košaricu za kupnju i nastavite dalje kako biste završili kupnju.
2. Tijekom postupka plaćanja primit ćete upit o tome želite li se registrirati kao stranka. Odaberite tu mogućnost da biste si izradili račun.
Moram li zadržati svoj stari ID / korisničko ime/imena?
ZA KORISNIKE KOJI SU SE REGISTRIRALI PRIJE 6. RUJNA 2021.
DA, ako ste se registrirali u Amwayu prije 6. rujna 2021., trebat ćete te vjerodajnice za prijavu na novu internetsku stranicu.
Osim toga, u tijeku je ažuriranje naših internetskih stranica i poslovnih aplikacija te uvođenje nove tehnologije na svjetskoj razini. Ako imate međunarodni posao, morat ćete koristiti vaše prethodne vjerodajnice za Amway Online za zemlje i aplikacije koji još nisu ažurirane. Nakon potpune implementacije Amway ID-a, vaš će vam novi digitalni identitet pružiti pristup svim Amwayevim aplikacijama diljem svijeta.
Kako mogu registrirati višestruke poslove?
Ako imate Amway ID:
1. Na Amwayevoj početnoj stranici kliknite „Registriraj se“.
2. Kliknite „Registrirajte se kao Stalni kupac Plus“.
3. Kada unesete svoje podatke u online obrazac, upozorit će vas da se vaša e-mail adresa već podudara s trenutačnim Amway ID-om u sustavu.
4. Označite „Osnivam višestruki posao“ i navedite svoj originalni ANP broj i jedno od tržišta na kojem ste već registrirali Amway posao.
5. Tada ćete primiti e-mail za potvrdu koji traži verifikaciju.
6. Otvorite svoj e-mail račun i kliknite vezu u e-mailu koji vam je Amway poslao. Veza će vas preusmjeriti natrag na obrazac za registraciju.
7. Završite registraciju. Međunarodni sponzor je automatski odabran.
Ako još nemate Amway ID:
1. Na Amwayevoj početnoj stranici kliknite „Registriraj se“.
2. Kliknite „Registrirajte se kao Stalni kupac Plus“.
3. Počnite unositi svoje podatke u online obrazac.
4. Označite „Osnivam višestruki posao“ i navedite svoj originalni ANP broj i zemlju u kojoj ste inicijalno registrirali svoj posao.
5. Završite postupak registracije. Međunarodni sponzor (višestruki posao) automatski je odabran. Tada ćete primiti e-mail za potvrdu koji traži verifikaciju.
6. Otvorite svoj e-mail račun i kliknite vezu u e-mailu koji vam je Amway poslao. Veza će vas preusmjeriti na internetsku stranicu za Amway ID.
7. Kreirajte svoj Amway ID postavljanjem nove lozinke.
Narudžbe
Kako mogu naručiti Amwayeve proizvode?
1. Kao posjetitelj
Ako se tek upoznajete s Amwayem i ne želite otvoriti Amway račun, pregledajte proizvode koje želite na Amwayevoj internetskoj stranici (www.amway.hr) i dodajte ih u košaricu. Dovršite postupak plaćanja kao posjetitelj i platite punu maloprodajnu cijenu.
2. Kao registrirana stranka
Da biste dobili posebne pogodnosti i platili cijenu za registriranu stranku (12% popusta na punu maloprodajnu cijenu), morat ćete se registrirati kao Amwayeva stranka (bilo putem poveznice Registriraj se na početnoj stranici ili tijekom naplate).
3. Kao Stalni kupac Plus (SK+) ili Amwayev nositelj posla (ANP)
Da biste dobili Amwayeve proizvode po posebnoj cijeni za ANP-e (20% popusta na punu maloprodajnu cijenu), najprije se morate registrirati kao Stalni kupac Plus. Potom možete odlučiti želite li graditi posao s Amwayem i prijeći / nadograditi status u ANP-a.
Kao SK+ ili ANP moći ćete stvoriti mrežu stranaka i ANP-a/SK+-a te ostvariti pogodnosti na temelju njihovih kupnji i kupovati Amway proizvode za osobnu i poslovnu upotrebu plaćajući cijenu za ANP-e.
Mogu li planirati i spremiti moje narudžbe?
Da, možete, ako ste registrirani u Amwayu! Razvili smo alat „Popis želja“ kako bismo korisnicima pomogli pri odabiru i praćenju proizvoda koje žele kupiti. Također će vam pokazati je li neki odabrani proizvod nedostupan. Svoj popis želja možete podijeliti na društvenim mrežama.
Kako mogu vratiti proizvod i dobiti povrat novca ako nisam registriran/a u Amwayu?
1. Pronađite e-mail s potvrdom narudžbe koji ste dobili nakon slanja narudžbe – on sadrži obrazac za povrat.
2. Ispišite i ručno ispunite obrazac za povrat.
3. Stavite ga u paket zajedno s proizvodima koje želite vratiti.
4. Pošaljite paket na poštansku adresu navedenu u obrascu za povrat. Nakon primitka proizvoda i obrade povrata izvršit ćemo povrat novca putem onog načina plaćanja koji ste upotrijebili prilikom naručivanja.
Navigacija internetske stranice
Ne mogu pronaći informacije koje su mi potrebne na stranici. Što trebam napraviti?
Trebate se prijaviti na svoj korisnički račun kako biste dobili potpuni pristup svim informacijama na internetskoj stranici. Ako i dalje ne možete pronaći ono što tražite, upotrijebite funkciju pretraživanja pri vrhu početne stranice.
Gdje mogu pronaći ponude i promocije proizvoda?
Morate se prijaviti na svoj korisnički račun na internetskoj stranici kao Stalni kupac Plus, ANP-e ili registrirana stranka kako biste mogli pristupiti ponudama i promocijama. Možete upotrijebiti gumb NAJPOPULARNIJE PONUDE na vrhu početne stranice kako biste otkrili najnovije ponude i promocije.
Kako mogu kontaktirati Odjel za odnose sa strankama?
Amwayevom odjelu za odnose sa strankama možete se obratiti na dva načina:
E-mail: [DODAJTE POSEBNO ZA SVAKU ZEMLJU!]
Telefon: [DODAJTE POSEBNO ZA SVAKU ZEMLJU!]
Opcije dostave i „Kako pratiti svoju pošiljku"
Može li se država/regija dostave razlikovati od zemlje/regije kupnje?
Ne. Zemlja/regija dostave mora uvijek biti ista ona zemlja/regija gdje je obavljena kupnja.
Što to znači kućna dostava?
Ako ste odabrali kućnu dostavu, kada vaša narudžba izađe iz skladišta poslat ćemo vam e-mail s potvrdom da su vaši proizvodi poslani.
Taj e-mail sadrži broj za praćenje s vezom na internetsku stranicu prijevoznika, a na kraju će vam prijevoznik poslati SMS ili e-mail kako bi vas obavijestio o dostavi.
Što trebam napraviti ako dobijem pogrešan proizvod, manje proizvoda i dodatan proizvod?
Vaš/i paket(i) se djelomično odabiru automatski, a djelomično ručno. Nažalost, pogreške se događaju. Kada se dogodi pogreška kod vaše narudžbe, u roku od 7 dana nazovite ili pošaljite e-mail svom lokalnom kontaktnom centru kako bi oni mogli preuzeti daljnje postupanje.
Mogu li promijeniti način isporuke svoje pošiljke?
Da. Molimo, kontaktirajte vaš lokalni odjel za odnose sa strankama putem telefona ili pošaljite email na adresu: amway_croatia@amway.com. Možete promijeniti datum isporuke i adresu za dostavu.
Kako funkcionira praćenje paketa?
U pregledu povijesti narudžbi možete potražiti broj(eve) za praćenje. Kada kliknete broj paketa bit ćete preusmjereni na prijevoznikovu internetsku stranicu za praćenje dostave.
Tamo ćete pronaći najnoviji status svog paketa.
Kada na e-mail primite potvrdu o isporuci narudžbe, ona će također sadržavati broj(eve) paketa i izravnu vezu na prijevoznikovu internetsku stranicu za praćenje dostave.
Koliko je potrebno vremena da stigne moja narudžba?
INTEREUROPA dostava na kućnu adresu / DPD dostava na kućnu adresu i dostava s preuzimanjem – Naručivanje: cijeli dan – Rok dostave: 2 – 3 radna dana.
Za dostavu na otoke treba uračunati 2 dodatna radna dana
P.S. Vaša narudžba bit će predana našem skladištu na obradu čim bude plaćena i potvrđena.
Nakon što primite potvrdu narudžbe, to je trenutak kada možete uzeti u obzir gore navedena vremena dostave.
Mogu li ukloniti proizvode iz svoje narudžbe?
Da, sve dok niste potvrdili narudžbu, možete dodavati i uklanjati proizvode iz svoje košarice.
Mogu li otkazati svoju narudžbu?
Ako je vaša narudžba provjerena i potvrđena, obratite se lokalnom Odjelu za odnose sa strankama kako biste dobili daljnje savjete o postupanju s otkazivanjem narudžbe.
Mogu li pratiti svoju narudžbu?
Da, možete, za dodatne detalje i opis pogledajte Često postavljana pitanja u odjeljku Opcije dostave i Kako pratiti svoj paket.
Kada ću moći pratiti svoju narudžbu?
Nakon otpreme narudžbe s našeg skladišta moći ćete na stranicama usluge za praćenje (Track & Trace) vidjeti je li prijevoznik zaprimio elektroničku poruku.
Koliko plaćam uslugu dostave?
Molimo vas pogledajte tablicu „Naknade za dostavu” na stranici Opcije dostave i plaćanja.
Što trebam učiniti ako primim oštećeni predmet/narudžbu?
Nažalost, ponekad se proizvodi i paketi tijekom prijevoza oštete. Kako biste mogli ispravno pratiti, imajte na umu sljedeće što je vrlo korisno riješiti s vašim lokalnim prijevoznikom:
- Kada je na vašem kartonu vidljivo oštećenje, označite to na dokumentu/dlanovniku kada potpisujete primitak paketa.
- Imajte na umu da ako niti jedan proizvod nije oštećen, nažalost došlo je do oštećenja kutije za dostavu, ali jedna od svrha kutije za dostavu je zaštita pošiljke.
- Korisno je napraviti fotografiju kutije za dostavu i uključiti je u svoju komunikaciju s vašim kontaktom u lokalnom Odjelu za odnose sa strankama.
- Kada je proizvod oštećen,pošaljite fotografiju sadržaja kutije kako bismo imali jasan uvid u kom stanju je zaprimljen sadržaj kutije. To možete također uključiti u vaš e-mail vašem Odjelu za odnose sa strankama.
- Slanje vaše obavijesti je vremensko ograničeno, pa vas molimo da ovo prijavite u roku od 7 kalendarskih dana lokalnom Odjelu za odnose sa strankama.
Naplaćuje li se povrat proizvoda?
Ne, povrati su besplatni ako upotrijebite DPD-ovu uslugu preuzimanja povratne pošiljke.
Gdje mogu zaprimiti svoju narudžbu?
Može se poslati na odabranu adresu (dom, posao itd. – nikada poštanski pretinac).
Gdje mogu pronaći svoju potvrdu/račun?
Računi su priloženi u vašim e-mailovima o potvrdi dostave. Također možete preuzeti PDF verzije svojih računa u stavci „Podaci o narudžbi” kojoj možete pristupiti putem opcije „Moj ured”. Imajte na umu da je „Moj ured” dostupan nakon prijave.
Što je to postupak „Dostava do točke preuzimanja"?
Dostava do točke preuzimanja može se odabrati tijekom postupka naplate. Nakon odabira adrese za dostavu možete odabrati opciju „Dostava do točke preuzimanja”. Prilikom unosa poštanskog broja prikazat će vam se dostupne točke preuzimanja. Vaša narudžba bit će pohranjena na točkama preuzimanja 5 kalendarskih dana prije nego što bude vraćena u naše skladište.
Kada ću dobiti povrat novca za moje vraćene proizvode?
Kad prijevozniku predate povratnu pošiljku, bit će potrebno približno 4 radna dana da ona stigne u Amwayevo skladište.
U ovom postupku povrat sredstava možete očekivati unutar 4 – 6 radnih dana, ovisno o načinu povrata.
Molimo vas zapamtite: Povrati koji su zaprimljeni i obrađeni prije 26. u mjesecu bit će uključeni u pregled nagrada u tekućem mjesecu.
Nakon toga, bit će provedeno usklađivanje u sljedećem mjesecu.
Kako mogu provesti povrat robe?
Vraćanje narudžbe je jednostavno
1. Prijavite se na vaš korisnički račun i otvorite Moj ured.
2. Otvorite stranicu Povijest narudžbi putem stavke Moje narudžbe.
3. Pronađite narudžbu koju želite vratiti i kliknite vezu Podaci o narudžbi pored nje.
4. Kliknite Povrat i slijedite upute.
5. Pronađite informacije o povratu pošiljke poštom
Što će se dogoditi ako na kraju odlučim zadržati proizvod?
Ako na kraju odlučite zadržati proizvod, otkažite povrat u stavci „Pojedinosti o povratu”. Povrate možete pronaći u stavkama „Povijest narudžbi” i „Moji povrati”.