Dostava i opcije plaćanja

Amwayeve proizvode možete naručiti kad god želite. Odaberite način plaćanja i dostave koji vam najviše odgovara. 

Amwayeve proizvode možete naručiti kad god želite. Odaberite način plaćanja i dostave koji vam najviše odgovara. 

Opcije plaćanja

Kreditna kartica

Plaćanje će se provesti kreditnom karticom registriranom na Amway Online. Koristite svoje navedene kreditne kartice u odjeljku „Moje kreditne kartice".


Opcije dostave

Dostava na kućnu adresu

Odaberite spremljenu adresu ili unesite novu prilikom slanja naružbe. 
 

DOSTAVNA SLUŽBA
INTEREUROPA + DPD

Iskoristite BESPLATNU dostavu (nije dostupno za Goste)
Besplatna dostava za ANP-e vrijedi za narudžbe u vrijednosti od 59 EUR. 
Besplatna dostava za Registrirane stranke vrijedi za narudžbe u vrijednosti od 49 EUR. 

TROŠAK DOSTAVE
3,90 EUR (uklj. PDV) 

Vrijeme isporuke
2-3 radna dana od datuma primanja narudžbe. 
Za dostavu na otoke treba uračunati 2 dodatna radna dana.


 

Preuzimanje paketa na mjestu preuzimanja ili putem paketomata

Unesite adresu za dostavu izravno prilikom slanja narudžbe.
 

Prijevoznik
DPD

Iskoristite mogućnost BESPLATNE dostave 
Za narudžbe ANP-a u iznosu većem od 59 EUR.
Za narudžbe registriranih stranaka u iznosu većem od 49 EUR.

Naknada za dostavu
3,90 EUR (uklj. PDV)

Rok isporuke
2-3 radna dana od datuma slanja narudžbe
Za dostavu na otoke potrebno je 2 dana više.



Često postavljana pitanja

Mogu li ukloniti proizvode iz svoje narudžbe?

Da, sve dok niste potvrdili narudžbu, možete dodavati i uklanjati proizvode iz svoje košarice.

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Ako je vaša narudžba provjerena i potvrđena, obratite se lokalnom Odjelu za odnose sa strankama kako biste dobili daljnje savjete o postupanju s otkazivanjem narudžbe.

Što trebam napraviti ako dobijem pogrešan proizvod, manje proizvoda i dodatan proizvod?

Vaš/i paket(i) se djelomično odabiru automatski, a djelomično ručno. Nažalost, pogreške se događaju. Kada se dogodi pogreška kod vaše narudžbe, u roku od 7 dana nazovite ili pošaljite e-mail svom lokalnom kontaktnom centru kako bi oni mogli preuzeti daljnje postupanje.

Naplaćuje li se povrat proizvoda?

Ne, povrati su besplatni ako upotrijebite DPD-ovu uslugu preuzimanja povratne pošiljke.

Kako mogu provesti povrat robe?

Vraćanje narudžbe je jednostavno
1. Prijavite se na vaš korisnički račun i otvorite Moj ured.
2. Otvorite stranicu Povijest narudžbi putem stavke Moje narudžbe.
3. Pronađite narudžbu koju želite vratiti i kliknite vezu Podaci o narudžbi pored nje.
4. Kliknite Povrat i slijedite upute.
5. Pronađite informacije o povratu pošiljke poštom 

Što će se dogoditi ako na kraju odlučim zadržati proizvod?

Ako na kraju odlučite zadržati proizvod, otkažite povrat u stavci „Pojedinosti o povratu”. Povrate možete pronaći u stavkama „Povijest narudžbi” i „Moji povrati”. 

Kada ću dobiti povrat novca za moje vraćene proizvode?

Kad prijevozniku predate povratnu pošiljku, bit će potrebno približno 4 radna dana da ona stigne u Amwayevo skladište.
U ovom postupku povrat sredstava možete očekivati unutar 4 – 6 radnih dana, ovisno o načinu povrata. 
Molimo vas zapamtite: Povrati koji su zaprimljeni i obrađeni prije 26. u mjesecu bit će uključeni u pregled nagrada u tekućem mjesecu. 
Nakon toga, bit će provedeno usklađivanje u sljedećem mjesecu.

Kada ću moći pratiti svoju narudžbu? 

Nakon otpreme narudžbe s našeg skladišta moći ćete na stranicama usluge za praćenje (Track & Trace) vidjeti je li prijevoznik zaprimio elektroničku poruku.

Kako funkcionira praćenje paketa? 

U pregledu povijesti narudžbi možete potražiti broj(eve) za praćenje. Kada kliknete broj paketa bit ćete preusmjereni na prijevoznikovu internetsku stranicu za praćenje dostave.
 Tamo ćete pronaći najnoviji status svog paketa.
Kada na e-mail primite potvrdu o isporuci narudžbe, ona će također sadržavati broj(eve) paketa i izravnu vezu na prijevoznikovu internetsku stranicu za praćenje dostave.

Mogu li pratiti svoju narudžbu?

Da, možete, za dodatne detalje i opis pogledajte Često postavljana pitanja u odjeljku Opcije dostave i Kako pratiti svoj paket.

Gdje mogu zaprimiti svoju narudžbu?

Može se poslati na odabranu adresu (dom, posao itd. – nikada poštanski pretinac).

Može li se država/regija dostave razlikovati od zemlje/regije kupnje?

Ne. Zemlja/regija dostave mora uvijek biti ista ona zemlja/regija gdje je obavljena kupnja.

Koliko je potrebno vremena da stigne moja narudžba? 

INTEREUROPA dostava na kućnu adresu / DPD dostava na kućnu adresu i dostava s preuzimanjem – Naručivanje: cijeli dan – Rok dostave: 2 – 3 radna dana.
Za dostavu na otoke treba uračunati 2 dodatna radna dana
P.S. Vaša narudžba bit će predana našem skladištu na obradu čim bude plaćena i potvrđena. 
Nakon što primite potvrdu narudžbe, to je trenutak kada možete uzeti u obzir gore navedena vremena dostave.

Koliko plaćam uslugu dostave?

Molimo vas pogledajte tablicu „Naknade za dostavu” na stranici Opcije dostave i plaćanja.

Mogu li promijeniti način isporuke svoje pošiljke?

Da. Molimo, kontaktirajte vaš lokalni odjel za odnose sa strankama putem telefona ili pošaljite email na adresu: amway_croatia@amway.com. Možete promijeniti datum isporuke i adresu za dostavu.

Što to znači kućna dostava?

Ako ste odabrali kućnu dostavu, kada vaša narudžba izađe iz skladišta poslat ćemo vam e-mail s potvrdom da su vaši proizvodi poslani.
Taj e-mail sadrži broj za praćenje s vezom na internetsku stranicu prijevoznika, a na kraju će vam prijevoznik poslati SMS ili e-mail kako bi vas obavijestio o dostavi.

Što uključuje postupak „dostava do mjesta preuzimanja”?

Dostava do mjesta preuzimanja može se odabrati tijekom postupka naplate. Nakon odabira adrese za dostavu možete odabrati opciju „Dostava do mjesta preuzimanja”. Prilikom unosa poštanskog broja prikazat će vam se dostupna mjesta preuzimanja. Vaša narudžba čuvat će se na mjestima preuzimanja 5 kalendarskih dana prije nego što bude vraćena u naše skladište.

Gdje mogu pronaći svoju potvrdu/račun?

Računi su priloženi u vašim e-mailovima o potvrdi dostave. Također možete preuzeti PDF verzije svojih računa u stavci „Podaci o narudžbi” kojoj možete pristupiti putem opcije „Moj ured”. Imajte na umu da je „Moj ured” dostupan nakon prijave.