YouTube

Nažalost, vaš je preglednik zastario što može ograničiti vaše korisničko iskustvo. Upotrijebite sljedeće linkove za ažuriranje preglednika: Chrome, Firefox, Opera, Safari ili Internet Explorer

Dijelovi kompleta
Količina:

    Primijenite brzo i jednostavno uklanjanje make-upa – nije potrebno ispiranje. Micelarna tehnologija podiže prljavštinu i nečistoće s kože, ostavljajući je čistom i osvježenom za tren oka. Tako jednostavno!

     

    Koje su blagodati proizvoda za vas

    • Micelarna tehnologija podiže prljavštinu i nečistoće s kože, ostavljajući je čistom i osvježenom.
    • Jednostavno i brzo uklanjanje make-upa (olovka za obrve, olovka za oči i vodootporna maskara, sjenilo za oči, ruž, vodootporni i dugotrajni puder), nije potrebno ispiranje
    • Nježne za trepavice pri uklanjanju maskare.
    • Prikladne za sve tipove kože.
    • Prikladne za osjetljivu kožu.

    Zašto bi vam se proizvod mogao svidjeti

    Neka Zen i Energy sastojci postanu vaš pristup ljepoti, s umirujućim i osvježavajućim sastojcima. Moćan dvojac!

    • Kreme za njegu kože (Zen) - održavaju vaše lice hidratiziranim i zadovoljnim te istovremeno uklanjanju odumrle stanice kože.
    • Micelarne maramice i pilinzi (Energy) – ovaj snažni duo djeluje poput magneta pri uklanjanju tvrdokornog make-upa i prljavštine.

    Fantastičan miris: Petal Dew – lagano cvjetni i osvježavajući miris.

    Činjenice o proizvodu

    Provjerite zašto ga vole drugi potrošači.*

    • 83% potrošača složilo se da ostavljaju njihovu kožu čistom.
    • 84% potrošača složilo se da im lice izgleda čisto.
    • 88% potrošača složilo se da su nježne za kožu.
    • 82% potrošača složilo se da brzo uklanjaju make-up s lica.
    • 88% potrošača složilo se da su nježne za trepavice pri uklanjanju maskare.


    Zadovoljava Artistry™ Clean standarde ljepote:

    • Bez testiranja na životinjama
    • Registrirano kod Veganskog društva
    • Ne sadrže parabene i mineralne soli.
    • Dermatološki testirane.

    *Postotak žena se složio, na temelju studije preferencija potrošača na 119 sudionika.